Ystäväni kertoi saavansa Simssin - jee, sillä varmaan suurin osa ajasta menee sitä pelatessa, eipähän mun kanssa voi olla, sittenkun pelaa. Olin ihan iloinen, vielä silloinkin, kun hän kertoi saavansa lellittelijämummiltaan myös lemmikkielämän (Sims=60€, Lemmikkielämää=45€ = 105€). No, siinävaiheessa suutuin, kun hän alkoi kerskua: "Siinä on koiria! Ja kissoja! Ja marsuja! Sullapas ei sitä ookkaan!" Vastailin tyynesti, et joo, tiiän, nii, joo, ei nii. Kauhea kerskuilija. Pääasia, että hän linnottautuu koneensa ääreen ja näin ollen ei kanssani ole. Ää, miksi sanon häntä "ystäväksi"??????? No, iloisempiin tunnelmiin: Käytiin mummun&ukin sekä pikkusiskon kanssa shoppailemassa ;) Sain sukkahousut, sen Finlandia-talon hameen alle.Eilen, ennen Selviytyjiä katsoin Huuman. Tarja Turusen esittämän laulun aikana aloin miettiä, että mikäköhän ylläriesiintyjä Finlandiatalolla on. Sitten rupes se Finlandiatalo juttu jännittämään.Kun me esitetään tanssin vanhemmille, niin lavalle ei kaikki mahdu (EN YMMÄRRÄ!! Lava on tosi pieni, ja koko loppusali on sairaan iso. Vanhemmat ei niin paljon tilaa vie). Otetaan senperusteella mitä osaa.Mä todella haluan sinne, mutkun Aki ei yritä! :'(
On se kyllä paremmin alkanut tanssia, kun olen tiuskimisen lopettanut :) Mä vaan nauran sen jutuille. Ilmeisesti se toimii, kun vähän paremmin tanssii.
Hö, vasta äskenhän oli Maanantai, ja nyt se on jo HUOMENNA.

VIIKONLOPPU, ÄLÄ MENEE!!
Ajattelin tässä viestissä värejä käyttää ... 8))
Piristystä tänne blogiin.