Miten minä noin vain voin mennä pyytämään ihastustani parikseni? Koulu alkaa yhdeksältä. Saatiin Liikunnasta "läksy" - Maanantainna mietitään pari, sitten mennään "ihan rohkeesti" kysymään Tiistain välkällä. Ja sitäpaitsi häpeän itseni maanrakoon kun opettaja tarkistaa matematiikankirjaa :( Ei sillä, että sieltä olisi jotain TEKEMÄTTÄ - siellä on vain kaikki auttamattoman väärin (sitäpaitsi joitain vihkolaskuja on jäänyt puoliväliin) :/ Saan mukavan saarnan kuulla, sitten ensiviikolla - tai millon me ikinä saadaankaan ne matikankirjat. Vihaan koulua. Liikunta on kyllä ihanaa yms. mutta ... O_o No joskus sieltä saa miltei mahdottomia tehtäviä. Koulusta, siis. Lakkasin kynnet aamulla, sitten parhaimpiini (okei. Glittertoppi ja mustat pillifarkut) pukeudun ja jonkun kivan jutun värkkään hiuksiini. Vaikka letin, saparot tms. Mun pitää vaan odottaa, että pojat tulee multa pyytämään (idioottimaista). Emmä kestä. Vaikka ihastukseni tietää että puoli luokkaa on häneen aivan hulluna, on se nyt pyytämään mennä vähän eri asia. Paitsi joku rohkeampi menee ja sitten se menee siinä.

MÄ EN HALUA, ETTÄ OPETTAJA TARKISTAA MUN MATIKANKIRJAN.


18:05

;) Huudeltiin ystävän kanssa "Kuka haluaa" ja kumpikin sai parin :D Vaikken ihastustani, mutta kuitenkin sellaisen, josta pidän. Vaikka hän juoruilee kaikille, osoittelee ja sanoo "mä tanssin ton kanssa" ärsyttävä. Mutta sainpas parin. Kun rinnakkaisluokkalaiset kyselivät, kenet he haluavat pariksi, ystäväni sanoi, että "mä tanssin ------- kanssa", vaikkei häntä edes ole parikseen pyytänyt. Emmalotta rulezz (: Saman ikänen kun mä, ja vetää laulut kun Anna Abreu. Vitsi se oli söpö (: <3 Olin erään toisen ystävättäreni kanssa tänään koulunjälkeen. Kävimme kirjastossa. Lainasin 2 Risto Räppääjää, ja 4 Replica-kirjaa, joka teki yhteensä 6 :D Ystävä lainasi 9 Sininen Banaani- tms lastenkirjoja. Sitten kinusimme äidiltämme suklaapatukat ja tikkarit - kaupassa oli, kun mekin mentiin sinne. Muutenkin hauskaa oli. Heiluttiin yhen matalan rakennuksen katolla ja mä lauloin My Heart Will Go Onia, Cascadan Everytime We Touchia ja ystävä sitten ötökkätanssia (: sjulosta. Etin Youtubesta EWT'n karaoken ja laulan sitä mui (:

20:26
Ei youtube toiminut.
Rahatilanne: 33,70€
Ei paha, ei paha. Varsinkin,
kun mummu lupasi avustaa.
Vaikka rahojen laskeminen oli
tuskaa..
Öitä.