Varasto. Hyii. Muuttoa varten se tietty pitää tyhjentää ja siivota, joka tietenkin on kauheaa, sillä aivastuksia ja yskähdyksiä tulee kokoajan. Löysin kuitenkin jotain aivan fantastista. Äitini vanhan IHANAN yöpaidan, joka on minulle sopiva, kun hihoja lyhentää (testasin vaatteiden päälle). Sittenpä mä jotain muutakin löysin, en nyt tarkalleen muista mitä mutta jotain kuitenkin. Hyi, äiti sanoi että mennään takasinkin! :< Huh, onneks ei kai vielä tänään. Sivuhistoriaan oli jäänyt äitini blogin osoite, ja sieltä lunttasin muuttopäivämäärän, 11.1.
Nyt mä mietin, pelaisinko Simssiä, kun kovasti mieli tekisi. Ehkä mä hetken luen Legacyja, saan intoa mun uuteen Legacyyn, Watsoneihin. Ehkä jos kuvat ei ole bittiavaruuteen hävinnyt, mä voin niitä tähän laittaakin. Tai tehdä tarinan.

986737.jpg!
Tietenkin vain ensimmäinen kuva oli jäänyt, vaikka järjestin ne kuvauspäivän mukaan, eli en voi kuvia laittaa. Pöllöä. En taidakaan mennä sitä legacya pelaamaan... Meen lukemaan simstarinoita. Heiiiiiips!

22:22
Kun päätin simssiä pelata, ilokseni naapurusto Piraattila oli hävinnyt (Capdevilat siellä olivat. Hö!)
Äiti tossa vieressä kärkkyy koneelle (tai, no tuskinpa, haluaa vaan mut tästä nukumaan), joten taidan mennä. Moi!
1067425.jpg