Mieliala
poistin kuvan, ja en sitä enää tiedostoista löydä (vahingossa)
en haluis mennä kouluun enkä kuunnella
äitiä kun se käskee pois koneelta.


Tittitidii. Tänään tanssiharjoituksia, mullon pahaolo kun farkut kiristää (mun pillifarkut likaantui eilen ku ryömittiin ojassa :3 No nyt se kaveri on tulossa. Saadaan Lokakuulle ensimmäinen merkintä ^^ Ja jos oikein laskelmoin, meillä on myös eka disko... Sen näkee sitten, onko diskomainoksia :) Mä jaksan sitä vaan jankuttaa kokoajan 8') Taitaa olla ykstoikkosta. Nojuu, nyt mun pitää varmaan mennä, ettei kaverikin ehdi todistaa, että olen virallisesti nörtti. goodbye.
-
13:22
Mieliala
: Hyvä

Hei. Tehtiin ystävän kanssa ilkeys-diili :D Enempää ette halua tietää. Jaahas, ja nyt totesin että tahdonvoimalla selviää kyllä, voitin polttopallon kun hoin, että kyllä minä voitan, ja kun Finlandia-talolle valitaan parit, niin eräs valitsee minut ^^' Nojoo. Viestikapulan mein joukkue voittu 2 kertaa (3 kertaa pelattiin). Opettaja tuli kouluun (3 vko. ollut sijainen..), siis oikea opettajamme. Ja lievästi sanottuna häneltä löytyy muotoja :3 Hän soi ruokalassa pelkkää salaattia ! o_O' Mutta siitä ei sen enempää. Äiti ei ole kotona, ja jos olisikin, saisin heti jäkätykset kun tulen heti koneelle. Eipä tullut läksyä, ja me ei harjoteltu tanssia, pelattiin vaan x_x Ensimmäistä kertaa tässä blogissa puhun ilosia asioita. Niin vaikka tuolla Pieni Olio Raapustaa- viestissä iloisesti kerroin kuinka ryömimme ojissa...Heti, kun tulin, vaihdoin napapaitaan ja minariin =)
Tosin äiti käski tulemaan suoraan kotiin, jos se nyt on jossain ja sittö tulee vieraitten kanssa niin kiva :D Kun voitin polttopallon, mut kirjaimellisesti nostettiin ilmaan n_n Ensin eräs mua laihempi, paljon laihempi tuli nostaa ja saikin korkeelle, sitten kiinattareni (Siqi) tuli ja otti käsistä. Sitten se toinen ystävättäreni piti jaloista, ja siinä sitä oltiin. Muut kaverit katto vähän silmät lautasena, että onko noi hulluja. Se pallo tuli 2 kertaa suoraan naamaani, polttopallossa, mutta sitä ei laskettu. Mä pompin vähän aiheissa, ensin puhun polttopallosta, sitten vaatteista ja taas polttopallosta.
No nyt varmaan menen. hejdå~~

myöhemmin
17:42
Mieliala: Ei hyvä muttei huonokaan.

Viime jouluna halasin kummitätiäni koska minua vitutti
Ei ole ollut tapana käyttää kummitätiä stressileluna ^^
Tein tuollaisen jossain. Menneisyys-tarinaa jatkoin taas.
Pähkäilin toden teolla toisen luvun kanssa, mutta sain kuin
sainkin sen kirjoitettua. Matematiikankokeet saatiin takaisin,
minulla komeili siinä isolla 6½ ja 12½/30. Enhän ole missään
vaiheessa sanonut, että matematiikka on niitä heikoimpia aineita,
ja kuuluu myös niihin joita vihaan. Mun on tehnyt pitkän aikaa
mieli jo tehdä jonkunlaiset personal-sivut, mutta olen saanut itseni
kurissa pidettyä - ei siitä mtn. kuitenkaan tulisi. Vähänkö Talentin
Emmalotta on best. Kuuntelin Talentin sivulla sen laulua, ihan
megamakea verrattuna oikean esittäjän videoon x_x' Kuuntelen vieläkin sitä.
Nyt mietin tätä pyhää yksinäisyyttä. Kun olen tottunut olemaan kavereiden
kanssa, yksin on tylsää x_x´ Pitäisi jotain tekemistä keksiä ilman kavereita.
No nytpä menen kai sitten tekemään jotain rakentavampaa o_O Vaikka kahtomaan televiissiota. Mut ei sieltäkään kuitenkaan mitään tuu. Tälläsinä masennuksen hetkinä kaipaan suklaata :D Paha vaan hammaslääkäri määräs mut karkkilakkoon (vaikka ei se määrännyt, kehotti vaan). Pitää yrittää hampaitakin suojella. Ei tästä tule mitään, jos lähteä yritän. Taidan vaihtaa fontin Impactiin :) Taas yksi rakkaus . . tosin yks niistä vähäisimmistä <3 Mitä on rakkaus ? Kaikki tuntee sen erilaisena, kukaan ei voi antaa oikeaa tai väärää vastausta n_n Meidän rehtorin puheesta lainattua:
"Rakkautta on monenlaista. Voi olla sellaista rakkautta että tykkää kaverista, voi olla sellaista rakkautta että tykkää toisesta ihmisestä" Miä olen kyllä ihan liikaa lukenut sen lukiolaisen blogia n_N^
Toisaalta Times on myös kiva- vaikkakin niin tavallinen. Verdana on ihan paras näistä kaikista fonttipuikuloista ! (: Fonttitestailua näet.
Noh, nyt vaikka vaihdan järkevää vaatetta päälle, ja painun tonne ulos. Sitten soitan vaikka kaverille (Jos se kiinantunnilta olisi tullut) ja jos ei niin sitten toiselle. Jos se Luistelultaan kerkeää. x_x' En kaipaa tasan muuta kun just jomman kumman niistä seuraaaaa.
hejdå.