Kirjoitan nyt eilisestä eli 15.10, sillä eilen ei oikein ollut voimia kirjoittaa.

Harjoittelimme 2 uutta tanssia: kehruuvalssi ja joku, jonka nimeä Henna-liikunnanopettajamme ei kertonut. Kun kehruuvalssia harjoittelimme, aluksi menimme piiriin ja pidimme toisiamme kädestä kiinni - minä olin siinä kahden pojan välissä, kumpikaan ei oikein meinannut tarttua käteeni. Alkaa tuntua siltä, että olen inhottu ? Tai sitten parini on muutenvain sekaisin. Kun siinä aluksi oltiin piirissä, ja sitten piti kävellä eteen ja taakse, ja senjälkeen parin piti tulla siihen eteen, niin eikö hän karannut kaverinsa kanssa tanssimaan eikä minun. Siinä sitten yksikseni astuin oikealla jalalla eteen, vasemmalla taakse ja tein ympyrän. ETTÄ MÄ VIHAAN SITÄ. Jos joskus saatoinkin olla ollut ihastunut häneen, en sitten enään pidä hänestä himpun vertaa. Sanna & Eetu sekä Susanna & Janne oli niin hyvät parit, että mä oikein itken :'( Joo että semmosta. Moi.