okei vittu nää kaikki kuvat on poissa...
Mieliala

942625.jpg
vihainen

Heräsin n. puoli tuntia sitten (9:30), joten mitään jännää ei ole tapahtunut. Kävin suihkussa karistaakseni viimeisetkin unenrippeet pois, nyt puin vaatteet päälle
ja näin. Kirjoitin vähänaika sitten pitkän blogimerkinnän, mutta rupesin vahingossa IE:llä kirjoittamaan, niin eipä se tietenkään tallentunut. Mutta nyt Mozzillalla kirjoittelen. Alamme Maanantaina tanssiharjoituksia, Finlandia- talolle mennään. Olen ennen vuoden tanssia harrastanut ;) Se pukukin pitäisi hankkia, rahaa minulla on vain 24€ ja jotain senttejä, kaverin äiti ostaa sen puolesta puvun. Kaverilla on 200€ jossain tilillä, kun isä sanoi sille että pitää yliopistoa varten säästää :) Televisiosta tulee
Subilta
12.55 Ihmemies MacGyver
13.50 Criss Angel- tajunnanräjäyttäjät
Maikkarilta
11.10 Pilanpäiten (piilokamera)
Neloselta
11.30 Eläimet kuin ihmiset
Ykköseltä
14.45 Serranon perhe

~~
myöhemmin
14:20
Mieliala
943332.jpg
ihan okei

Hiphei ja hellät tunteet. Aloitin Menneisyys- tarinaa tänne blogiini ja.. Serranon perhe alkaa 25. minuutin päästä. Katoin pätkän Dr. Philin ylisuojelevaiset äidit- jaksoa, ja täytyy sanoa että aika ällikällä lyöty olen. Vaikka mä en saa kahdeksan jälkeen olla ulkona tai valvoo yhdeksää pidempään tai pyöräillä yksin, se on pientä verrattuna tohon ohjelmaan ^^´ Ei käy kateeksi niitä, ketä ylisuojelevaisten äitien uhrina ovat. Mulle iski joku vitsin blogikuume, tekisi mieli kokoajan kaikkea kirjoittaa tai tehdä mitä vain että tänne tulisi kävijöitä ja kommentoijia. Vaikka itseni iloksi tätä suurinpiirtein pidän, ihan niinkuin päiväkirjaanikin, jota en pitkään aikaan ole kirjoittanut. Ihuna Kiinattareni tulee sitten hakemaan minut kouluun huomenna, tässä lähellä asuupi. Siis ihan meitinluokkalainen tyttö. En tajua, kun eräällä ystävättärelläni on pitkät, kauniit ruskeat hiukset ollut, mutta hää meni leikkauttamaan että näyttäis isolta, "Ku Kaisakin", joka on meitin luokan pisin ja paras ystäväni. Nyt tuo kello on senverran että 20 minuuttia aikaa on. Kauppaan pitäisi äidin kanssa mennä, aluksi olin ihan mukaan menossa mutta en ehkä, nytkun Serranotkin alkaa x') Soodaan on iskenyt taas hullu floodari sunkoulun rehtori, jaja... Hei, äläpäs sinä valita siinä, tämä on minun blogini, jonne saan vuodattaa mitä vain. Niinjoo. Eilen laulettiin sen kiinattaren (tästä edespäin Siqi) kanssa karaokea. 2 ensimmäistä kertaa päihitin hänet, mutta kun hän lauloi jonkun japanilaisen kansanlaulun ja minä muurahais-samban, niin häviöhän siinä tuli. Piste-eroa n. 500p. Okei enään vartti. Mm, mitäpäs keksisin vielä kiusatakseni teitä mahdollisia lukijoita ? Okei, en mä kai sitten enempää teitä kiusaa ^^ Tuun sitten vielä kirjottelemaan ("Isi, kato, toi vaan kasvaa ja kasvaa ja ei viisastu ollenkaan!")

Myöhemmin
16:06
Mieliala
942731.jpg
"mä haluun ton!"


Noniin. Serranon perhe loppui. Nyt mietin, menisikö kaverille vai jatkaisinko Menneisyys- tarinaa. Vaikka eihän sitä kukaan lue. Tuo mä haluun ton- mieliala siitä, ko mä haluisin vaik mitä tällä hetkellä. Haluisin olla pidempi, haluisin rahaa, haluisin oman huoneen, haluisin Discoon. Oikeesti, odotan innolla jo disco(j)a :) Niissä on aina kivaa kaverin kanssa. Liikkeissä on tosin hiomisen varaa. No, nytpä mietin että soittaisinko khäverhille x'D Mullon sitten vähän tylsää, se taitaa näkyä ? dodiih. pitäis päättää. Haluunko pelata Sims-vuodenaikoja kaverilla vai kirjotella blogia. Ei x')) Nyt se kaveri soitti. Pitää ottaa vaan leija ~~ eli ei Simssiä pelata kaih. 4 tuntia aikaa. Nyt meen leijan penkomaan ja lähen pois.

Mieliala: 942734.jpg
positiivisesti yllättynyt x)
---
myöhemmin.
Mieliala
942731.jpg
Väsynyt


Hei! Taas :) Pelasimme ystäväni kanssa Simssiä, tosin paha vain, kaikki tekemämme perheet olivat tuhoutuneet, joten loin uuden, ja rakennin luksustalon rahakoodia käyttäen :D No. Ryömimme ojissa, vakoilimme ihmisiä ynnä muuta hauskaa. Kyllä siinä ehti lirahtaa housuun x'D Nojoo. Talentia menen katsomaan hei ja öitä ~~