Eilisen päivän pilas nenän tukkoisuus, päänsärky ja korvakipu. VITTU mikä olo. Anteeksi nyt kielenkäyttöni, tai näppäintenkäyttö n_n^ Menen varmaan tästä lukemaan Matematiikankokeeseen.
Katsotaan sitten jos jaksan vielä postata.

19:22
Pään sisällä jomottaa, tuntuu jotenkin oudolta. Nenä ei ole enää tukossa, korviin ei säre niin että tekisi kiroilla, huutaa ja kirota kaikki manalaan. Nyt oloni on kutakuinkin hyvä, askarruttaa vain se matematiikankoe. En ole puoliakaan koealueesta kerrannut, menen sitten melkein lukemattomana. Tai, varmaan katson sitten kun pääsen irti koneesta, että mitä teen. Ja vaikka ystäväni todennäköisesti tulee minua kouluun aamulla hakemaan, enköhän himpun verran silloinkin ehdi lukea. Nyt pohdin kipuja. Kipua on monenlaista, mikään ei oikein ole mukavaa. Yöllä, kun on sängyssä, kieriskelee ja koettaa saada nukuttua, alkaa joskus jalkojani pistelemään. Tavallaan särkemään. Siitä kivusta olen ylpeä. Tiedän, että ne ovat kasvukipuja. Niiden kipujen aikana, jotenkin vain tunnen itseni.. no, ylpeäksi, iloiseksi. Mutta päänsärky, korvasärky tai flunssa. Viimeinen ei ole sinäänsä kipu, mutta todella epämiellyttävä kokemus silti. Olen vaivaiset 2 kertaa kunnon korvatulehduksesta koko kymmenvuotiaan elämäni aikana kärsinyt, mutta korvakipuja sitäkin useammin. Muistan pienenä, kun minulla oli sellaisessa ruiskussa lääkettä, se piti ottaa, mutta tietenkin inhosin sitä, niin isäni otti sen. Jälkeenpäin harmitti, kun isä oli syönyt 'ihmelääkkeen', joka välillä maistui omenalta, mansikalta ja ties miltä. Olen lukenut ties mitä muotiblogeja, ja tullut siihen tulokseen, että jotain muodikasta minäkin tarvitsen. Tai, muodikasta omasta mielestäni - ei kaikki, joka on muodissa, ole sellaista josta pitää. Muodin mukana vain mennään - vaikka ei senhetkisistä muotikuteista piittaisikaan. Nyt kädessäni on vanukasta - niin, ja lusikka tietenkin. Mulla on nyt 2 kokonaista päivää aikaa ollut lukea kokeeseen, miettiä maailman menoa omassa pienessä pääässä, pitää hauskaa. Mutta olen vain ollut koneella. Kävin tässä ostamassa aikaisemmin suklaalevyn, en itse ole saanut palaakaan - mutta ei tekisi mielikään. Hieman huono olo on. Olen käynyt nyt 5 kertaa tunnin aikana suihkussa. Katsokaas, kun sitä limaa alkaa sitten nenästä tulla ja tukkoisuus helpottaa. Nyt ei sitten ole enää nenukki tukossa ^^ Hieman päätä vihloo, aina välillä tuntuu omituisia vihlaisuja. Muttajuu. Nyt tämä tyttö painuu tavallisiin arkirutiineihinsa - ja lukemaan kokeeseen. Heiputi.