Uusi päivä, uudet kujeet ja uudet blogimerkinnät. Ystäväni tulee hakemaan minut kouluun, vaikka koulu alkaa klo 9. Siisse tulee nyt <3 Ainenkin meillä on aikaa. Itseasiassa niitä rahoja olikin 33,80€ ;) Noh, nyt minä sitten olen iloinen. Aamupala pitäisi syödä, napapaita ottaa pois ja etsiä sukat.
Siksipä tästä lähden.. Ennustan hyvää päivää, kirjoitan sitten, onnistuiko :D

17:27
Päivä alkoi hyvin, siihen asti kunnes löysin eräästä blogista linkin erääseen Wet Wet Wetin kappaleeseen. Kirjoitin tämän saman erääseen keskustelupaikkaan...
http://www.youtube.com/watch?v=TQQ6SfPZggw&mode=related&search=

~ Tulee mieleen kesä, kaikki muistot, ja meitin kuollut rehtori :(

Eli siis rauha Kaija Haloselle ~
Men ymmärrä, miksi kaikki koskettaa
just mua eniten - muut hyppii riemusta,
kun pääsi eroon rehtorista, mutta mulla
on sitä oikeesti .. no, ei ikävä, mutta
silleen tyhjä olo x_x Se oli ystävällisempi
kun rehtorit yleensä, mutta meidän uusi rehtori,
Pertti on mukava(mpi) :) <3 Aina, kun ajattelen jonkun henkilön kuolemaa, lupaan olla ikinä loukkaamatta ketään - niin se lupaus sitten
vaan rikkoontuu. Nyt oikeesti kadun, kuinka hirveästi olen ystävääni haukkunut. Sitten, kun toinen ystäväni alkaa haukkua häntä, menen aina automaattissti mukaan. Mun pitäis varmaan lopettaa, mut on se vaan niin vaikeeta että ei.

Tää kuulostaa tyhmältä, mut mä haluun sen takas o_o Kaijan.