1035390.jpg942731.jpg945971.jpg
Terve vaan. :) Saan tänään uudet talvikengät, katsotaan sitten milloin lähdetään ja minne. Kuva on jostain legacysta. Ärsyttää kun sen parhaimman LC'ni kuvat on johonkin hävinnyt (tai no aina se uusin sieltä kyllä löytyy muttei muita) Koetan huomisista harjoituksista muistaa kirjoittaa. Mummu sanoi, että voisimme sitä pukuakin katsella ;) Tein tuohon jonkun Sims- kuvajutun.
Ensimmäinen on iloinen, toinen taas pidättelee itkua ja kolmas on jo vihainen. Mulle on tullut joku outo Simsvimma, kun taas kaveria kyllästyttää koko peli ;'> Mulle on sitten kanssa Tamagotchi- vimma tullut :D Eli kaikki lasten muodistamenneet krääsät (Tai vähemmän muodista menneet krääsät) ovat mieleeni 8D Kai tääkin on jtn. ohimenevää. En oikein keksisi kirjoitettavaa...

Minne mennä voi, lohtua nyt saamaan.
En tiedä miksi tuntuu näin, ei ole hyvä yksin olla.
Valheet ja tuska nyt päästää mut pois,
Yhden pyynnön jos mulle nyt sois.

Että tuulet puhaltais, sadepilvet poistais.
Valaisis tän maan, ja uusi aika koittaa,
että tuulet puhaltais, uuden mahdollisuuden sais.

Valokuva muistuttaa, sydäntäni polttaa.
En öisin unta mä saa, maailma vie multa voimaa.
Valheet ja tuska nyt päästä mut pois,
Yhden pyynnön jos mulle nyt sois.

Että tuulet puhaltais, sadepilvet poistais.
Valaisis tän maan, ja uusi aika koittaa,
että tuulet puhaltais, uuden mahdollisuuden sais.

Meren aallot mua kuljettaa,
en kiinni mistään saa(kiinni mistään saa).
Sun kanssas kun vain vois(kun vain voisi),
matkustaa vaikka parempaan.

Missä tuulet puhaltais, sadepilvet poistais.
Valaisis tän maan, ja uusi aika koittaa,
missä tuulet puhaltais, uuden mahdollisuuden sais.

Missä tuulet puhaltais, sadepilvet poistais.
Valaisis tän maan, ja uusi aika koittaa,
missä tuulet puhaltais, uuden mahdollisuuden sais.

Kiitos Tuulet puhaltaa- laulun sanoille Lyrics Download.
Älkää sitten mua syyttäkö, piti mun jotain keksiä tähän :'DD

Noo nyt kohti parempia tuulia --
> Moiksis!

15:55
Voiettä rakastan shöppäilyä <33 Ihanat kengätkin viidellätoista löytyi. Löysin myös Finlandia- talolle puvun, ja kun rahat oli kotiin jäänyt niin mummu osti. Loistavaa 8D Ei edes mennyt omaan piikkiin. Ja seuraakin sain - tunnin päästä ystäväni tänne tulee :D Pitää varmaan tunkea vessapaperituppo housuihin (aina kun on hauskaa niin lirahtaa :D)

Okej. Laitoin tuulet puhaltaa- laulun sanat tuohon siksi, koska se on koulumme itsenäisyysjuhlan yhteislaulu (Jes!!!!!!!!!!)
Joo ja meidän koulun itsenäisyysjuhla ja Finlandia-talolle meno on 2 eri asiaa ;)

Mutta nyt menen soodaan (www.sooda.com) Heiputi :)